Ce este Facebook Ads?
Facebook Ads este platforma de publicitate a rețelei sociale Facebook. Aici poți promova produse și servicii prin reclame de tip text, imagine sau video. Este un canal de marketing utilizat de milioane de companii datorită audienței sale mari și a posibilităților multiple de segmentare.
De ce să te promovezi pe Facebook Ads?
Trafic de calitate de la utilizatori activi. Platforma are aproape doua miliarde de utilizatori activi zilnic in intreaga lume. Pe langa asta, Instagram este o platforma care ofera si mai multa vizibilitate businessurilor
Reclame și audiențe foarte customizabile. Optiunile de targetare sunt foarte versatile si personalizabile, oferindu-ti posibilitatea de a ajunge la audiente în funcție de vârstă, locație, hobby-uri, interese si multe altele.
Rezultate rapide. Numărul consumatori care sunt infulențati de retelele de social media atunci cand fac cumparaturi, crește de la o zi la alta. Iar Facebook este una din cele mai influente platforme.
Ușor de urmărit și măsurat. Pe langa datele valoroase cu privire la reclame, poți urmări performanța lor prin instalarea pixelului Facebook pe site-ul tău. Astfel vei vedea câți vizitatorii ai pe site și care este comportamentul acestora.
De ce să alegi DigitalDot?
Cu o experiență de peste 5 ani in Facebook Ads, suntem mai mult decât familiarizați cu toate colțisoarele platformei. Am manageriat atât conturi la început de drum pe care le-am ghidat spre succes, cât și conturi gigant cu strategii complexe și vânzări de milioane de euro.
Scopul nostru este să îți aducem niște rezultate serios de impresionante, folosind date și analize pentru a urmări și optimiza în mod constant eficacitatea obiectivului tău. Claritatea este una din valorile care ne-a unit sub umbrela agenției. Credem că cele mai bune rezultate provin dintr-o comunicare clară, eficientă și obiective specifice.
Care sunt pașii pentru a mă promova pe Facebook?
Începem printr-un audit al campaniilor deja existente acolo unde e cazul. Punem lupa pe fiecare leu cheltuit și calitatea rezultatelor generate. Analizăm metricele pentru a curăța contul, reduce risipa și a ne da seama unde este loc de mai bine.
Continuăm prin crearea unei strategii bazate pe obiectivul tău de business. Specialiștii noștri in Facebook Ads vor analiza concurența și creiona un plan de campanii țintit spre creșterea vânzărilor sau leadurilor.
Urmează implementarea. Pașii anteriori ne aduc un plan de bataie, iar aplicarea lui aduce rezultatele concrete. Demarăm campaniile cu grijă și cu atenție, analizând fiecare rezultat și făcând îmbunătăițri zilnice până ajungem la o formulă de succes pentru afacerea ta.
Optimizăm la maximum rezultatele. Creșterea și dezvoltarea nu se oprește niciodată. De aceea vom analiza mereu rezultatele obținute, strategii vechi și noi, rapoarte lunare și tot ce putem pentru a-ți aduce constant rezultate măsurabile.
Întrebări frecvente despre promovarea pe Facebook Ads
Ce este PPC?
Mai pe larg pay-per-click. Adică plătești pentru fiecare click făcut pe reclama ta. Canalele cele mai populare sunt Facebook ads și Google ads. Această metodă aduce rezultate mult mai rapide decât oricare alt tip de promovare organică. Apelând la specialiști, ne vom asigura că fiecare bănuț este cheltuit cu chibzuială, făcând research pentru cuvinte cheie și audiențe, compunând texte și grafice care convertesc și organizând reclamele tale în grupuri cu anumite obiective.
Care sunt avantajele promovării pe Facebook?
Platforma îți oferă rapoarte și analize detaliate cu privire la succesul reclamelor tale. Folosindu-te de ele, poți face îmbunătățiri mult mai precise si scala mai rapid. Targetarea se face cu o precizie aproape chirurgicală. Pe langă varsta, locatie si limba vorbită, poți folosi interese, comportamente și multe altele. In plus, reclamele te pot ajuta să crești și organic in platformă.
Cu ce te ajută o agenție Facebook Ads?
O agenție Facebook Ads te poate ajuta mai mult decât crezi. Deține expertiza necesară pentru a-ți aduce rezultate de vis la un cost eficient. Are la dispoziție unelte bine șlefuite de copy și grafică pentru a construi campanii de succes. Fiind în domeniu, este datoria lor de a fi la curent cu tendințe și schimbări din platformă. Și nu în ultimul rând, sunt eficiente din punct de vedere al costurilor. O campanie planificată greșit nu înseamnă doar timp și bani pierduți ci și oportunități de promovare ratate.
Ce costuri sunt necesare pentru a colabora cu o agenție Facebook Ads?
Costurile se împart în două mari categorii: cele pentru reclame și cele pentru agenție. Costurile pentru reclame depind de bugetul fiecăruia, de posibilitatea de dezvoltare și de industrie. Costurile agenției noastre sunt personalizate în functie de nevoi și se stabilesc în urma auditului. Pentru a afla costurile, contactează-ne și solicită o ofertă.
Cat trebuie sa astept pana incep sa apara primele rezultate?
Din păcate nici aici nu există un număr magic. Facebook oferă posibilitatea de a promova produse și servicii, dar timpul de așteptare a rezultatelor poate varia de la o afacere la alta. Poți aștepta o săptămână pentru a trage niște concluzii mai clare, dar dacă reclama nu este cea mai calitativă sau targetarea nu e corectă, s-ar putea să ai rezultate care lasă de dorit.
Cum funcționează licitația în Facebook Ads?
Sunt trei factori principali care influențează licitația pe Facebook Ads: Primul este suma licitată de tine – maximum care esti dispus să plătești pentru a afișa reclama. Al doilea este scorul de relevanță – se calculează în funcție de numărul de likeuri, comentarii sau clickuri făcute pe reclama versus toate interacțiunile negative cum ar fi ascunderea reclamei de către utilizator sau ignorarea ei. Iar al treilea este estimarea algoritmului Facebook – acesta poate estima că reclama ta va primi mai multe interacțiuni de la public fața de alte reclame. In functie de acesti trei factori, Facebook va plasa reclama ta în diferite locații.
Cum îmi dau seama dacă campaniile mele Facebook Ads sunt eficiente?
Ca să măsori succesul campaniilor trebuie să ai niște indicatori de performanță foarte clari. Ce vrei să obții cu aceste reclame? Dacă vrei mai mult engagement pe social media atunci te uiți la reach, impressions, CPC, CPM, CTR și click-uri. Dacă vrei să crești vânzările îți recomandăm să arunci un ochi peste action (poate fi conversie), cost per action, spend, frequency și revenue.
Ce tip de promovare se potriveste business-ului meu, prin Google Ads sau Facebook Ads?
Totul depinde de tipul tău de business. În funcție de nevoia la care produsele sau serviciile tale răspund, îți putem recomanda unul sau mai multe canale. Ceea ce trebuie să știi este că pe Google utilizatori sunt într-un anumit stadiu de căutare, ei caută deja informații cu privire la un produs sau serviciu. Pe Facebook în schimb, utilizatorii nu intră neapărat cu obiectivul de a căuta un produs, dar văzând reclame, devin interesați de acesta. Deci aici mai mult se generează nevoi.
Vrei să scalezi afacerea ta cu Facebook Ads?
Completează formularul de mai jos și te vom contacta în scurt timp.