Email Marketing & Automation

Mai mult engagement, mai multă vizibilitate.

Ce este Email Marketing?

Creează relații puternice și constate cu audiență ta, transformă-i în clienți fideli și integrează eforturile de automatizare cu o singură unealtă – Email Marketing. Acest briceag elvețian al marketingului își păstrează notorietatea prin faptul că se pliază pe orice industrie, aduce rezultate ușor măsurabile și tatuează numele brandului tău în memoria cititorilor. Cu un plan editorial plin de conținut creativ, vei informa publicul tău de promoțiile actuale și/sau cunoștințele tale în domeniu. Dacă nu ai mai lucrat cu această unealtă până acum, noi suntem mai mult decât fericiți să creionăm o strategie care să îți construiască o lista de emailuri, să-ți contureze imaginea online și să-ți aducă o sursa de venit adițională.

De ce ai nevoie de Email Marketing?

1.

Crește cantitativ și calitativ audiența ta. Email marketing îți permite să ajungi la un public larg cu mesaje foarte targetate. Poți segmenta listele de e-mail pe baza datelor demografice, a intereselor și a comportamentului și personaliza mesajele pentru fiecare segment.
Vorbind pe limba publicului, acesta va fi mai interesat de conținutul și și oferta ta.

2.

Conversii mai mari și mai multe. E-mailurile sunt un instrument extrem de eficient deoarece îți permit să ghidezi publicul către conversii. Stabilind o linie directă de comunicare și furnizând conținut valoros vei obține mai multe vânzări, abonați, trafic pe site, înscrieri la eveniment și multe altele.

3.

Rentabilitate. În comparație cu alte forme de marketing digital, e-mail marketing are un cost relativ scăzut pentru toate beneficiile pe care le oferă. Aici ajungi la un public mai larg cu un buget minim investit, iar automatizarea îți permite să trimiti mesaje personalizate care aduc un plus de valoare (de exemplu emailurile de recuperare coș, cele de multumire sau cele care recomandă produse bazate pe achiziții anterioare).

4.

Rezultate măsurabile. Cu email marketing poți urmări performanța campaniilor tale prin ratele de deschidere, de click, conversiile și multe altele. Cu acestea poți optimiza campaniile viitoare și îmbunătăți rezultatele generale. În plus, platformele de e-mail marketing oferă adesea rapoarte și analize detaliate, care ușurează măsurarea succesului.

De ce să alegi DigitalDot?

Cu o experiență de peste 3 ani de creare și scalare a campaniilor de e-mail marketing, suntem mai mult decât familiarizați cu tactici și trenduri de succes. Cunoștințele noastre aduc la masă un set unic de abilități și perspective capabile de a personaliza strategiile pentru a satisface nevoile și obiectivele tale.

Am manageriat atât conturi mici cât și conturi mari, fiecare având nevoie de strategii complexe pentru creștere. Folosim instrumente de analiză pentru a măsura succesul fiecarei campanii pentru a putea face ajustări bazate pe date. Toate aceste unelte sunt șlefuite pentru a-ți aduce ție cea mai bună rentabilitate și evoluție.

 

Claritatea este una din valorile care ne-a unit sub umbrela agenției. Credem că cele mai bune rezultate provin dintr-o comunicare clară, eficientă și obiective specifice.

Crește-ți lista de abonați și implicit afacerea, cu strategiile noastre de email marketing.

Care sunt pașii pentru a mă promova prin Email Marketing?

Începem cu o discuție pentru a înțelege cat mai bine obiectivele afacerii tale. Ele vor acționa ca niște ancore pe parcursul implementării și optimizării strategiei de email marketing.

Continuăm cu partea de market research. Aceasta implică colectarea de date despre publicul țintă, preferințele acestora și concurența pentru a înțelege mai bine piața. În funcție de cont, aceasta etapă poate include și un audit daca au fost rulate campanii anterior.

Pe baza acestor informații, creăm o strategie. Ea trebuie să se plieze pe obiectivele de afacere și publicul țintă. Vom dezvolta un plan editorial personalizat pentru a obține cele mai bune rezultate.

După zis și făcut. Urmează implementarea planului care implica mai multi pași. Printre aceștia se numără si segmentarea sau construirea listelor de email, design-ul campaniilor și trimiterea acestora. Tot aici măsurăm și analizăm rezultatele pentru a determina eficiența eforturilor noastre și găsi oportunități de creștere. După aceasta analiză, vom creea și o raportare pentru a oferi o imagine de ansamblu a progresului.

Întrebări frecvente despre Email Marketing

Cu ce mă ajută Email Marketing?

Email marketing este important pentru business-uri deoarece îți permite să menții o legătură strânsă cu publicul tău. Oferă o modalitate rentabilă de a crește popularitatea brandului și de a genera noi clienți și conversii. Email marketing contribuie și la creșterea loialității clienților, la stimularea încrederii și la obținerea de informații valoroase cu privire la comportamentul și preferințele clienților tăi. Iar clienții deja loiali apreciază să fie ținuți la curent cu cele mai recente produse și promoții.

Cum pot crește lista mea de abonați?

Oricât de bun ar fi conținutul campaniilor de email, mai întâi de toate ai nevoie de abonați ca să ai cui să trimiți. Pentru a crește lista de abonați poți apela la câteva strategii de succes. Poți începe cu un pop-up pe homepage, dar trebuie să oferi ceva la schimb, de exemplu o extra reducere sau un PDF cu informație valoroasă. O altă modalitate este de a adăuga un formular de înscriere pe fiecare pagină a site-ului. In funcție de cat de mare e nevoia, poți apela fie la reclame PPC sau la o promovare prin social media. De asemenea recomandăm să adaugi și o bifă cu înscrierea la newsletter în pagina de checkout.

De ce este necesar să apelez la o agenție de Email Marketing?

Email marketing este o unealtă foarte bună în promovarea afacerilor, dar totodata necesită anumiți timpi și cunoștinte pentru a crea o strategie, partea grafica și scrisă, jonglarea și curățarea listelor de abonați și monitorizarea constantă. O agenție profesionistă cunoaște strategiile din domeniu, te ajută la crearea de conținut adecvat pentru nișa ta, orientat către abonații tăi și deține unelte de analiză pentru a îmbunătăți fiecare aspect. Prin externalizarea acestui serviciu poți economisi timp și energie pentru a te ocupa de creșterea afacerii tale. O agenție de marketing oferă expertiză, economie de timp, dezvoltare de strategie, analiză de date, livrabilitate îmbunătățită și eficiență a costurilor.

Cum pot măsura succesul campaniilor trimise?

Măsurarea succesului unei campanii de email este importantă pentru a înțelege ce funcționează și ce poate fi îmbunătățit. Sunt câteva metrice care pot fi utilizate pentru a măsura succesul unei campanii. Open Rate sau rata de deschidere ne arata ca subiectul și numele expeditorului au relevanță pentru destinatar. Relevanța și valoarea conținutului este măsurat prin CTR. Bounce rate-ul sau rata de respingere, măsoară procentul de e-mailuri care nu au fost livrate și returnate expeditorului. O rată de respingere ridicată poate indica o problemă cu lista de emailuri. Dezabonarea poate indica faptul că conținutul emailului nu a fost relevant pentru destinatar. Urmărind aceste valori, poți obține o înțelegere mai profundă a performanței campaniilor tale de email și poți lua decizii bazate pe date pentru a le îmbunătăți succesul.

Care este cel mai bun mod de a segmenta listele de abonați?

Segmentarea listelor te ajută să trimiți mesaje mai personalizate și mai valoroase pentru cititori și crește rata de conversie. Ea se poate face in funcție de anumite criterii. Unul ar fi segmentarea in funcție de datele demografice. Altul ar fi in funcție de istoricul achizițiilor pentru a trimite oferte si recomandări bazate pe comportamentul clientului. Poți segmenta si dupa nivelul de implicare al cititorilor in liste cu abonați care deschid in mod regulat si cu cei care interacționează mai rar. Se poate face segmentare si în funcție de subiectele care au prezentat interes. Un alt mod de segmentare este și în funcție de tipul de audiență și unde se află aceasta în procesul de achiziție (liste cold si liste hot). Este important să revizuiești și să actualizezi în mod regulat criteriile de segmentare pentru a te asigura că listele rămân relevante pentru tine și pentru publicul tău.

Care sunt cele mai bune platforme de Email Marketing pentru afacerea mea?

Există multe platforme de email marketing, iar eficienta lor depinde de obiectivele tale de business, de cat de mare este afacerea ta și de cât buget ești dispus să investești. O platformă bună trebuie să îți permită să creezi șabloane versatile pentru campaniile tale, să aibă o interfață ușor de utilizat, să poți trimite cu usurință emailuri bulk personalizate, să aiba unelte de automatizare, să poți manageria listele de abonați cu ușurință și in ultimul rand să te asigure ca emailurile tale nu ajung in spam.
Vom numerota doar câteva din cele mai populare platforme: Sendinblue, HubSpot, Mailchimp, Omnisend, ConvertKit, Drip și Moosend.

Cât de des ar trebui să trimit campanii abonaților?

Frecvența campaniilor este determinată de publicul țintă, natura conținutului și de experiența anterioară. Dacă acum începi cu email marketing îți recomandăm să nu copleșesti publicul cu prea multă informație deodată. Poți trimite unul-doua emailuri pe lună și crește treptat în funcție de rezultate. Trebuie să iei in considerare si tipul de continut, mai ales daca ai promoții sezoniere sau conținut relevant pentru anumite perioade ale anului. Ține minte că cheia succesului în aceasta ramura este relevanța. Trimite emailuri atunci când ai ceva semnificativ și relevant de împărtășit cu publicul. Trimiterea prea multor emailuri irelevante poate duce la scăderea angajamentului și la rate mari de dezabonare.

Care sunt costurile necesare pentru a colabora cu o agenție de Email Marketing?

Costul unei agenții de marketing prin email poate varia foarte mult în funcție de mai mulți factori, inclusiv dimensiunea listei de email, frecvența campaniilor, nivelul de personalizare și suport necesar și serviciile specifice oferite. Acesta poate fi lunar pentru anumite servicii și asistență sau de tipul plată per campanie. Noi ne adaptăm după nevoile tale și creăm un plan specific care să îți aducă rezultate la un cost rentabil. Contactează-ne acum să creem împreună o imagine faină pentru brandul tău.

Cât trebuie să aștept până încep să apară primele rezultate?

Timpul necesar pentru a vedea rezultatele poate varia în funcție de dimensiunea listei de abonați, calitatea conținutului, frecvența campaniilor și eficacitatea CTA. De obicei, poate dura între 4 și 12 săptămâni pentru primele rezultate, dar poate dura mai mult pentru unele afaceri. Este important să urmărești ratele de deschidere, click-urile, ratele de conversie și de respingere pentru a măsura succesul campaniilor și pentru a face ajustările necesare. Ține cont că vorbim de o strategie pe termen lung, unde creșterea a interacțiunilor și a conversiilor vine mână în mână cu creșterea numărului de abonați.

Care sunt greșelile de evitat în Email Marketing?

Email marketing este o modalitate eficientă de a interacționa cu publicul țintă, dar este important să eviți greșelile comune care pot impacta negativ campaniile tale. Evită folosirea unei liste de abonați cumpărate. Pe lângă rata mare de respingere, multe platforme de email vor considera că de strici reputația și îți vor bloca contul. Testează campaniile inainte de a le trimite ca să te asiguri ca totul arata bine și funcționează pe mai multe device-uri. Personalizează emailurile pentru a obtine mai multe deschideri. Prea multe emailuri duc la o rata de dezabonare crescută.

Cum pot folosi Email Marketing pentru a genera trafic pe site-ul meu?

Email marketing este un instrument puternic pentru a generarea traficului pe site. Include linkuri către site-ul tău în emailuri cu CTA-uri clare care trimit abonații pe blog, pagini de produse, sau încurajează abonații să exploreze site-ul în continuare. Câteva elemente vizuale atrăgătoare (gif, imagini, emoji, etc.), campanii targetate pe istoricul achizițiilor și testarea A/B (cu privire la subiect, conținut și CTA) te pot ajuta să obții de asemenea mai mult trafic pe site și să rafinezi tehnicile care convertesc. Nu uita de designul mobile friendly pentru emailuri, vrei ca toate elementele de direcționare să fie clare indiferent de device.

Crește-ți lista de abonați și implicit afacerea, cu strategiile noastre de email marketing.

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în scurt timp.