Promovare Google Ads

Vrei mai multe vânzări sau lead-uri?

Ce este Google Ads?

Google Ads (fostul Google Adwords) este o platformă de publicitate cu plată pe click, oferită de Google. Ne permite să creăm și să afișăm reclame în următoarele rețele: Google Search Network și Google Display Network.

Reclamele se plătesc doar atunci când un utilizator dă click pe anunț, un mod rentabil de a ajunge la clienți potențiali și de a genera trafic pe site. Google Ads oferă și opțiuni de targetare și analiză pentru a ajuta businessul tău să măsoare succesul campaniilor și să luăm decizii bazate pe date.

De ce să te promovezi pe Google Ads?

1.

Google are o acoperire masivă. După cum bine știi, Google a devenit și un verb în sine când vine vorba de a căuta ceva, pentru că toată lumea apelează la acest dicționar online pentru orice nevoie.

2.
Targetare precisă. Reclamele tale pot fi afișate persoanelor cu interese specifice, de o anumită varstă și dintr-un anumit oraș. Putem targeta bazat pe cuvintele cheie folosite de utilizatori sau la anumite ore la care publicul tău este mai activ online.​
3.

Controlul costurilor. Investești atât cât ești dispus fără a fi condiționat de o suma minima sau de un timp limitat.

4.

Succes măsurabil. Platforma pune la dispoziția tuturor date valoroase legate de costuri. De asemenea, are și instrumente analitice pentru a afla mai multe despre obiceiurile cumpărătorilor.

De ce să alegi DigitalDot?

Cu o experiență de peste 5 ani in Google Ads, suntem mai mult decât familiarizați cu toate colțisoarele platformei. Am manageriat atât conturi la început de drum pe care le-am ghidat spre succes, cât și conturi gigant cu strategii complexe și vânzări de milioane de euro.

Scopul nostru este să îți aducem niște rezultate serios de impresionante, folosind date și analize pentru a urmări și optimiza în mod constant eficacitatea obiectivului tău. Claritatea este una din valorile care ne-a unit sub umbrela agenției. Credem că cele mai bune rezultate provin dintr-o comunicare clară, eficientă și obiective specifice.

Iată câteva din succesele noastre:

Industrie: Accesorii Auto

Industrie: Accesorii Mobile Gaming

Industrie: Automotive / Germania

Industrie: Anvelope Auto

Acreditările noastre

Experiența pe care o punem pe masă vine atât din ani de practică în domeniu, cât și din atestări care ne verifică și validează cunoștințele. Certificările următoare punctează către dorința vie a experților noștri de a fi la curent cu cele mai bune practici și tendințe din marketingul digital:

  • Google Ads Search Certification
  • Google Shopping Ads Certification
  • Google Display Ads Certification
  • Google Video Ads Certification

Vrei să scalezi afacerea ta cu Google Ads?

Care sunt pașii pentru a mă promova pe Google?

Începem printr-un audit al campaniilor deja existente acolo unde e cazul. Punem lupa pe fiecare leu cheltuit și calitatea rezultatelor generate. Analizăm metricele pentru a curăța contul, reduce risipa și a ne da seama unde este loc de mai bine.

Continuăm prin crearea unei strategii bazate pe obiectivul tău de business. Specialiștii noștri in Google Ads vor analiza concurența și creiona un plan de campanii țintit spre creșterea vânzărilor sau leadurilor.

Urmează implementarea. Pașii anteriori ne aduc un plan de bataie, iar aplicarea lui aduce rezultatele concrete. Demarăm campaniile cu grijă și cu atenție, analizând fiecare rezultat și făcând îmbunătăițri zilnice până ajungem la o formulă de succes pentru afacerea ta.

Optimizăm la maximum rezultatele. Creșterea și dezvoltarea nu se oprește niciodată. De aceea vom analiza mereu rezultatele obținute, strategii vechi și noi, rapoarte lunare și tot ce putem pentru a-ți aduce constant rezultate măsurabile.

Întrebări frecvente despre promovarea pe Google Ads

Ce este PPC?

Mai pe larg pay-per-click. Adică plătești pentru fiecare click făcut pe reclama ta. Canalele cele mai populare sunt Facebook ads și Google ads. Această metodă aduce rezultate mult mai rapide decât oricare alt tip de promovare organică. Apelând la specialiști, ne vom asigura că fiecare bănuț este cheltuit cu chibzuială, făcând research pentru cuvinte cheie și audiențe, compunând texte și grafice care convertesc și organizând reclamele tale în grupuri cu anumite obiective.

Care sunt avantajele promovării pe Google?

În primul și-n primul rând, promovarea Google îți oferă posibilitatea de a apărea atunci când oamenii caută produsele sau serviciile tale. Pe lângă conversii cresute sau clienti noi, este și o modalitatea de a tipări numele afacerii tale in memoria colectivă. O promovare de succes pe Google îți va aduce în timp și rezultate organice. Pe langa asta sunt multe alte beneficii, precum targetarea specifica care iti poate aduce rezultate bune la un cost eficient și controlul asupra costului promovarii.

Cu ce te ajută o agenție Google Ads? 

O agenție Google Ads te ajută să profitați la maximum de cheltuielile publicitare, să economisești timp și să îmbunătățești rezultatele campaniilor. Platforma in sine este una destul de complexă și poate crea risipa de bani și timp pentru cei care nu o cunosc. Avem experiența și resursele necesare pentru a obține rezultate semnificative, ca tu să te poți concentra pe creșterea sustenabilă a afacerii tale.

Ce costuri sunt necesare pentru a colabora cu o agenție Google Ads?

Costurile se împart în două mari categorii: cele pentru reclame și cele pentru agenție. Costurile pentru reclame depind de bugetul fiecaruia, de posibilitatea de dezvoltare și de industrie. Costurile agentiei noastre sunt personalizate in functie de nevoi si se stabilesc in urma auditului. Pentru a afla costrurile, contactează-ne și solicită o ofertă.

Cat trebuie sa astept pana incep sa apara primele rezultate? 

Sunt mulți factori care afectează răspunsul acestei întrebări. Exista posibilitatea ca un cont cu istoric sa ofere rezultate mult mai rapid decat un cont nou, dar acest lucru nu se aplica universal. Un alt factor foarte important este buyer persona, cu cat este mai bine definit, cu atat campaniile pot fi mai specific targetate evitand perioada de cautare a clientului model. Cand aștepți rezultate, trebuie să ții cont si de perioada de invătare a campaniilor noi. Chiar si intr-un cont vechi, in primele 7 zile acestea se axeaza mai mult pe strangerea datelor si mai putin pe aducerea rezultatelor. Long story short, nu exista un numar magic de zile, dar dacă ne contactezi, putem face un audit și discuta mai le larg despre creșterea afacerii tale cu Google Ads.

Cum funcționează licitația în Google Ads?

Licitația se realizează de fiecare dată când un utilizator caută ceva pe Google sau când este un spațiu publicitar disponibil pe un blog, pe un site de știri sau pe o altă pagină. Google ads introduce toate cuvintele cheie relevante și reclamele asociate acestora în licitație. De aici încolo lucrurile devin puțin complicate. Google acordă reclamei tale un scor de calitate bazat pe experiența utilizatorului, relevanță și CTR așteptat. Acest scor de calitate este apoi înmulțit cu suma maximă licitată și pe baza acestui rezultat, afișează anunțul într-un anumit loc.

Cum îmi dau seama dacă campaniile mele Google Ads sunt eficiente?

Urmărind anumiți indicatori de performanță importanti pentru obiectivul afacerii tale, îți poti da seama dacă campaniile sunt eficiente sau nu. Daca afacerea ta este legata de vanzarea ecommerce, atunci câțiva indicatorii valorosi pentru tine sunt costul per conversie, valoare conversiilor si sfântul ROAS. Dacă obiectivul tău este să obții mai multe leaduri (clienți noi), calitatea și cantitatea rezultatului final este cel mai important, adica numarul de programari obtinut, formulare completate, inscrieri la eveniment, etc.

Ce tip de promovare se potriveste business-ului meu, prin Google Ads sau Facebook?

Totul depinde de tipul tău de business. În funcție de nevoia la care produsele sau serviciile tale răspund, îți putem recomanda unul sau mai multe canale. Ceea ce trebuie să știi este că pe Google utilizatori sunt într-un anumit stadiu de căutare, ei caută deja informații cu privire la un produs sau serviciu. Pe Facebook în schimb, utilizatorii nu intră neapărat cu obiectivul de a căuta un produs, dar văzând reclame, devin interesați de acesta. Deci aici mai mult se generază nevoi.

Vrei să scalezi afacerea ta cu Google Ads?

Completează formularul de mai jos și te vom contacta în scurt timp pentru audit.

Solicită un audit gratuit